luni, 2 aprilie 2012

Trei cupluri pe care niciodata nu ti le-ai fi imaginat!


Trei cupluri pe care niciodata nu ti le-ai fi imaginat! La 23 de ani, Fergie l-a sedus pe Justin Timberlake, care avea doar 16

In showbiz, tentatiile sunt mari, iar unele vedete se trezesc implicate in relatii pe care nici ele nu si le doresc cu adevarat. Iata cateva cupluri la care nu te-ai fi gandit niciodata:
Trei cupluri pe care niciodata nu ti le-ai fi imaginat! La 23 de ani, Fergie l-a sedus pe Justin Timberlake, care avea doar 16
Justin Timberlake si Fergie au avut o relatie in 2001, pe cand cantareata era cunoscuta ca Stacy Ferguson si facea parte din formatia Wild Orchid, iar Timberlake era in 'Nsync.
"Nu a fost o relatie de lunga durata", a declarat Fergie pentru Courier Mail. "El avea 16 ani si eu 23. A fost inainte de relatia serioasa pe care a avut-o cu Britney Spears, a mai povestit Fergie.
In 1988, Brad Pitt a avut o relatie cu Christina Applegate, care in acel moment se bucura de un imens succes datorita serialului "Familia Bundy". Actrita a recunoscut ca ea a fost cea care a pus punct relatiei.
Foto: Getty
"Faceam parte din acelasi grup de prieteni si am decis sa depasim niste limite", a declarat Christina Applegate. "Am fost impreuna la MTV Awards si am scapat de el! Am plecat cu altcineva", a mai adaugat actrita.
Tot in anii '80, Tom Cruise a avut o relatie cu Cher. "A fost demult, cu mult timp in urma, si niciunul dintre noi nu a vorbit vreodata despre asta si nu inteleg de ce", a marturist cantareata. "L-am iubit, era incredibil", a adaugat Cher.
Vezi si alte cupluri ciudate pe mediafax.ro.

Niciun comentariu: